extremecoding.pl

komputery, internet, multimedia

Serwis Apple
Multimedia

Serwis Apple – naprawy i wymiany

Wystarczy chwila nieuwagi, aby iPhone upadł na podłogę. Każdy z nas, użytkowników iPhone’a, zna ten nerwowy moment, kiedy trzeba go podnieść i sprawdzić ekran. Czy szkło jest pęknięte czy nienaruszone? Czy na wyświetlaczu nadal coś widać i czy reaguje on na dotyk? Jeśli szyba jest pęknięta, prędzej czy później trzeba będzie ją naprawić. Wyświetlacz każdego iPhone’a ma ogromne znaczenie. Interakcja i obsługa odbywa się za pomocą ekranu dotykowego – zdjęcia, filmy i wiadomości są wyświetlane na ekranie. Podobnie można wybrać muzykę, która ma być odtwarzana za pomocą smartfona. Jest to tym bardziej dokuczliwe, gdy telefon komórkowy wypadnie z ręki, uderzy o podłogę i uszkodzona zostanie szybka wyświetlacza. Mobilne urządzenie końcowe nie może być już obsługiwane lub może być obsługiwane tylko z trudem? Jakość obrazu w Twoim smartfonie jest mocno ograniczona? W sklepie z akcesoriami Apple można zakupić nową szybkę i wymienić ją samodzielnie lub oddać telefon do serwisu Apple.

Wymiana szybki iPhone 12 PRO – czy jest możliwa?

Technicy Apple mają ścisłe wytyczne co do tego, kiedy naprawiają lub wymieniają uszkodzony telefon iPhone. W rocznym okresie gwarancji Apple niewiele uszkodzeń zalicza się do kategorii „kwalifikujących się”. W przypadku zabrudzeń i zanieczyszczeń pod wyświetlaczem, a także defektów pikseli, obowiązuje gwarancja, a defekt zostanie naprawiony – ale tylko wtedy, gdy klient wyraźnie tego zażąda. Można także skorzystać z serwisu gwarancyjnego w przypadku niewielkiego pęknięcia wyświetlacza. Jednak tylko wtedy, gdy nie ma punktu uderzenia, a w pobliżu osłony nie widać żadnych uszkodzeń. Jeśli oprócz pęknięcia włoskowatego na wyświetlaczu występują inne pęknięcia, gwarancja nie obowiązuje. Firma Apple oferuje tylko roczną gwarancję, ale uszkodzenie telefonu iPhone może nastąpić także później. W takim przypadku naprawa jest płatna. Ale nawet w tym przypadku pracownicy Apple muszą przestrzegać wąskich kryteriów. 

Co jest naprawiane poza okresem gwarancyjnym? Jeśli w telefonie iPhone wystąpi usterka, pracownik z pewnością zapyta, czy telefon miał kontakt z wodą lub wilgocią i czy usterka jest czasowo związana z uszkodzeniem przez wodę. Obejrzy on również wnętrze pod kątem śladów wilgoci, takich jak korozja. Mimo szkód wyrządzonych przez wodę można zlecić naprawę uszkodzeń. Usterki wyświetlacza LCD, takie jak czarne plamy na ekranie, są również naprawiane poza okresem gwarancji. Dość rzadkie uszkodzenie, ale również należące do kategorii „kwalifikujące się do naprawy” w firmie Apple: laserowe uszkodzenie aparatu. Dzieje się tak, gdy kamera znajdzie się w polu widzenia lasera. Uszkodzenia można rozpoznać po plamach na zdjęciach wykonanych aparatem. Pęknięcie włoskowate na wyświetlaczu będzie również naprawiane poza okresem gwarancji, jeśli widoczny jest punkt uderzenia lub jeśli na wyświetlaczu występują inne pęknięcia. Pęknięty ekran z wieloma pęknięciami można również wymienić poza okresem gwarancji. Jeśli telefon jest wygięty lub obudowa oddzieliła się od wyświetlacza, uszkodzenia te mogą zostać naprawione przez firmę Apple. Jeśli złącze audio jest uszkodzone, Apple usunie wszelkie ciała obce, wymieni uszkodzone części plastikowe lub naprawi złamane lub wygięte styki. Jeśli maskownica głośników lub mikrofonów jest uszkodzona, Apple ją naprawi. Uszkodzone lub brakujące guziki zostaną naprawione lub wymienione. W rękach serwisu naprawczego można również pozostawić poważne otarcia na tylnej stronie okładki. iPhone 11 bateria – podobnie jak w iPhone 12 uznawana jest za niezawodną, jednak i ona kiedyś ulegnie awarii. Czy możliwa jest wymiana baterii iPhone 12? Serwis Apple podejmuje się takich wyzwań – zarówno w przypadku wymiany jak i naprawy baterii.