Jeśli jesteś odpowiedzialny za prowadzenie firmowej strony w mediach społecznościowych, możesz się zastanawiać, jak zwiększyć jej popularność i przyciągnąć nowych obserwatorów. Nie jest to łatwym zadaniem, szczególnie jeśli konkurencja w twojej branży jest duża. Jednym ze sposobów na to, aby uczynić ją bardziej zauważalną, jest zwiększenie liczby osób, które ją obserwują. Algorytm FB działa w ten sposób, że promuje strony, które już cieszą się dużą popularnością. Jednym z czynników rankingowych, które pozwalają to obiektywnie ocenić, jest właśnie liczba polubień i obserwacji. Wiemy, jak sprawić, aby obserwacje Facebook z polskich kont w sklepie Lajki.io, przyniosły ci oczekiwane efekty. Jeśli chcesz poznać sprawdzony sposób na to, koniecznie przeczytaj dalszą część artykułu.
Dlaczego media społecznościowe są ważne dla firm?
Każdy przedsiębiorca powinien dobrze zrozumieć, że widoczność jego firmy w mediach społecznościowych, jest lepszym ze sposobów na zdobycie nowych klientów. Nie jest to zawsze najłatwiejsza i najszybsza droga, ale wiedzą, jak prowadzić firmowy profil, można zbudować znaną i rozpoznawalną markę, która często będzie cytowana. Podstawowe informacje, które ułatwią ci osiągnięcie tego celu to:
- Zadbaj o metryczkę profilu — to podstawowe informacje o fan page, w których znajdzie się m.in. adres strony internetowej;
- Zdjęcie profilowe — nie zawsze musi to być logo firmy, można, zamiast niego zastosować inną, rozpoznawalną i zauważalną grafikę;
- Ciekawe informacje — aby dotrzeć do potencjalnych klientów, należy regularnie publikować cenne i przydatne informacje.
Profil firmowy w social media to jeden z lepszych kanałów komunikacyjnych z klientami, szczególnie z tymi w młodszym i średnim wieku. Publikując tam ważne informacje, możesz w sposób naturalny i nienachalny zapraszać do odwiedzenia swojej (naszej strony). Strona firmowa, do której będzie prowadzić link z social media, może w ten sposób znacząco podnieść liczbę wyświetleń, a jeśli jest to sklep internetowy, może to mieć przełożenie na większą konwersję i większą liczbę zamówień.
Co zrobić, by mieć więcej polubień w mediach społecznościowych?
Aby dotrzeć do twojej grupy docelowej, powinieneś stworzyć stronę, której potencjalni klienci sami będą szukać. Początkowo wydaje się to trudne, dlatego tym bardziej możesz potrzebować polubień z unikalnych kont, które systematycznie będą pojawiać się na stronie. Wzbudza to zaufanie potencjalnych osób i zachęca ich do tego, by polubić stronę i dodać ją do obserwowanych. O polubienia i obserwacje możesz starać się samodzielnie, publikując link do fan page na różnych grupach, jak również możesz kupić lajki i polubienia. Kup polubienia strony Facebook w sklepie Lajki.io, a będziesz miał gwarancję, że są to wartościowe lajki z rzeczywistych kont, które przez cały czas są używane. Możesz również skorzystać z pakietu, który zapewnia nie tylko polubienia facebook, ale również interakcje, np. odpowiedzi na komentarze.
Jak założyć fanpage w social media?
Fan page, czyli inaczej strona firmowa w social media jest twoją wizytówką. Jej założenie to stosunkowo prosty proces, który przejdziesz w kilka minut. Na stronie w pierwszej kolejności możesz publikować powiązane artykuły ze swoją firmą, a w międzyczasie próbować rozkręcić dyskusje pod artykułami swoim kontem prywatnym. Przyjdzie jednak taki moment, w którym potrzebne ci będą dodatkowe lajki i polubienia postów na facebooku. Powinieneś wówczas wiedzieć, jak można je zdobyć, by profesjonalnie prowadzić profil FB. Wejdź wtedy na stronę https://www.lajki.io/produkt/like-na-facebook-zdjecie-lub-post/ i dokonaj potrzebnego zamówienia.
Materiał zewnętrzny